کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317861 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوربین دیجیتالی مجزا برای گوشی‌های هوشمند سونی

دوربین دیجیتالی

این طور که به نظر می رسد شرکت سونی قصد رقابت با گوشی هوشمند Galaxy S 4 Zoom سامسونگ و دوربین دیجیتالی پیشرفته آن را ندارد و شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که سونی قصد دارد برای سری گوشی‌های هوشمند Xperia خود دوربین دیجیتالی مجزا عرضه کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، دوربین دیجیتالی خارجی به صورت آهن‌ربایی به گوشی متصل می‌شود و همان طور که هم‌اکنون نمونه‌های فراوانی از آن در بازار وجود دارد، سونی برای سری گوشی‌های هوشمند Xperia چنین محصولی روانه بازار می‌کند.

این دوربین دیجیتالی مجزا برای خود حسگر تصویری مجزا دارد و شامل باتری جداگانه‌ای می‌شود که انرژی مورد نیاز خود را از آن تامین می‌کند. این دوربین قادر است تصاویری که تهیه می‌کند رااز طریق سیستم ارتباطی NFC و همچنین WiFi-Direct به گوشی منتقل کند و گوشی هوشمند هم می‌تواند به عنوان یک دوربین مجزا عمل کند.

این طور که منابع آگاه اعلام کرده‌اند، دوربین دیجیتالی مجزا با حسگرهای مشابه در دوربین‌های دیجیتالی ساخت شرکت سونی عرضه می‌شود و اندازه آن یک اینچ با کیفیت ۲۰٫۲ مگاپیکسل و مجهز به سیستم Exmor R و همچنین لنز Carl Zeiss خواهد بود.

هم‌اکنون مدل مفهومی این دوربین دیجیتالی مجزا مخصوص گوشی‌های هوشمند سونی ساخته شده است. اما از آنجا که کاربران برای استفاده از چنین محصولی مجبور به پرداخت هزینه مجزا خواهند بود، هنوز مشخص نیست که این محصول مورد استقبال قرار می‌گیرد یا خیر.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15925 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/04/30 تعداد مشاهده: 1950
سافت گذر